July 22, 2010

tak tahu yang mana satu

sebagai pembuka kata, aku sangat happy hari ni :D kenapa? adala...(nanti kang semua orang nak mintak belanje hehe)

ok berbalik pada tajuk entri..aku tak tau nak beli handphone mana satu..

calon-calonnya adalah...... *drumroll*

Blackberry curve



nokia mini N97

ha ni la dia dilema yang aku alami..tapi hati more to nokia mini N97
cuma nya bila tengok banyak promo untuk BB yang mana telcos bagi special rate untuk surf internet guna BB sangat murah dan best.
tolong la bagi saya idea dan pendapat yang bernas..poning ni..

7 comments:

اميليه said...

nina,aku cadangkan ko amek BB je lah.. sebab nokia tue,yang aku dengar lah time beli hp tue, tempat stand yg belakang tue if patah agak mahal nak repair. aku tak sure but aku cadangkan ko pergi survey dulu samada google or ke kedai trus. tgok function2 dea.. ngeeee

|wawa| said...

beli dua2..satu adiah ak..hoho

anata said...

emi: alamak yeke..emm 2la,nk survey huhu tp atiku more to nokia ni ngeee

wawa:amboi2 ko bg duit,aku bli 2 2 :P

|wawa| said...

ak x keje..ne de duet..ko la blikan..

nur nabilah syazwani said...

jangan beli nokia tu., tak best! BB la...=)
tapi kak nina gune maxis kan. so belila Iphone,

anata said...

asl xbest?
emm bb xde 3g..

nur nabilah syazwani said...

entah..nokia cm ntah hape2 je..haha. lagipon kalau BB pon kan keypad dia, haiyoooo..kecit sgt. nokia pon same. iphone la best. semua ade..