July 7, 2010

mr. G, mr. T and plus mr. F

tiga sahabat ni tiba-tiba datang menyerangku secara mengejut dan berjemaah.
mungkin mereka jeles tengok aku bersenang-lenang dikelilingi mereka-mereka yang kusayang..
aku tak menyangka mr. G akan menyerangku kerana aku langsung tak pernah menghadapinya.
mr. T pulak buat comeback and together gether dengan mr. F!

darn, tak suka bila mr. T dan mr. F datang bertandang.. selalunya bila mereka bertandang mesti akan ada miss FVR.

apakah yang ku mencarut ni? tak tau ea.. let me elaborate..
mr. T = tonsil (tekak bengkak/ ketumbuhan di bahagian tekak)
mr. F = flu @ selsema
mr. G = gastric!
miss FVR = fever

mr. G dah menyerang dalam 2 3 minggu lepas tapi aku tak tau apakah simptom2 nya..aku ingatkan just angin or sebab aku kurang makan. then bila tanya kengkawan, dorang bilang itu adalah simptom mr. G!
OMG, camne pulak leh dapat mr. G ni? untuk menyedapkan hatiku yang gundah, aku pun berjumpa dengan dr. J semalam..dan beliau mengesahkan ye memang ianya adalah mr. G! disusuli dengan mr. T dan mr. F yang baru menyusul pagi semalam.

selalunya bila tiba kehadiran mr. T, aku mesti akan demam yang teruk sampai beratku turun a few kilos. mau tak nye, dah itu tak boleh makan, ini tak boleh. yang aku boleh makan cuma sup yang tak berminyak..

owh 3 stooges, please make yourself disappear from me..

note: ni pun badan seram sejuk macam nak demam..

No comments: