July 7, 2010

bila hati sudah sayang..

ha.. bila hati sudah ada taman itu dalam, semua benda jadi cantik, indah.. cloud nine *wink* *wink*

sebelum apa-apa better aku make it clear, ini bukan pasal aku la.. pasal kawanku yang dalam hatinya sedang berbunga-bunga. bukan taman dah, dah tahap hutan simpan hehe

ada seorang jejaka ni kawanku, R(bukan nama sebenar) telah jatuh hati pada L ( bukan nama sebenar).
okay, bukan la hebat sangat kisah si R ni nak mengayat-ayat si L ni.. tapi ada ayat yang pernah R bagitahu aku yang buat aku touching huhu..touching saja aku ni..

R memang minta aku jadi orang tengah untuk mengayat si L ni. tapi bab hati dan perasaan tak boleh nak paksa kan. aku cuma bagi hint kat L yang R suka kat dia. tapi L macam main tarik tali la dengan R. aku tak kisah la tu kan hehe..

the best part was, R ni pernah cakap dengan aku yang dia dah head over  heel dengan si L ni. He is willing to do almost everything for L. Ok pada mulanya aku memang la fikir, ala lelaki semua macam tu,belum dapat..
but then bila tengok gaya dan cara dia, memang aku yakin dia dapat jaga L yang juga kawan rapatku.

Pernah sekali tu tiba-tiba je R ym aku then dia cakap yang dia memang dah angau dengan L. dia cakap dia tak tau macam mana nak cakap perasaan dia tapi bila dia nampak L or bertentang mata dengan L, dia jadi lemah lutut, kelu lidah untuk berkata-kata chewaah.Kadang R sanggup hantar L balik rumah after work even dorang tak 1 hala balik.

R ni selalu gak threw ayat2 jiwang kat aku melalui ym untuk mengekspresikan perasaan dia kat L. memula aku cam geli la gak tapi lama-lama cam dah biasa. Bila tak nampak muka L sehari, R macam tak semangat je nak kerja.. Macam tu la kuatnya sayang dia kat L. tapi L tak tau semua tu. L cuma tau yang R ada perasaan dengan dia tapi L tak tau sedalam mana perasaan tu.

Sampai aku cakap kat R semalam, i wish someone that i admire, feels the same way towards me.. And R adviced me, there will be someone, one day.. even though it's not someone that i admire..

I really salute u, R..
I hope your love for her is sincere and may she see the sincerity within u.. :D

No comments: