July 19, 2010

menggantikan apa yang patut

hari ni aku puasa :D
tapi puasa ganti...bukan puasa sunat syaaban..
isnin minggu lepas baru nak start puasa la cadangnya tapi terperiod pulak pukul 4 petang!
so hari ni la baru nak start balik. hai,habit ni memang tak boleh buang kan..
bila dah nak dekat puasa ramadan baru lah ingat nak gantikan puasa.

sebenarnya setelah dimaklumkan oleh doctor yang aku ada gastric, ingatkan just nak bayar fidyah sebab takut tak mampu. tapi bila fikir balik, aku try je la,kalau tak tahan, buka je la..

masa hari isnin minggu lepas boleh je tahan sampai pukul 4, hari ni insyallah boleh sampai pukul 7.30 kan :D dan berharap agar boleh ganti semua 8 hari on time hehe

kepada kawan2 ku yang sama jua sepertiku, selamat menggantikan apa yang patut diganti hehe



3 comments:

اميليه said...

go go chaiyok nina..u can do it. even tak dapat penuh separuh pon dah cukup.. hehe kalau gastrik tue datang jgn paksa diri,truskan makan ok?

anata said...

tenks emi :D insyallah,setakat pukul 3.20 ptg,aku leh tahan lagi hehe

nur nabilah syazwani said...

saya lagi dua hari. haha. =P