July 12, 2010

exam again huh?!

aku ingatkan azab nak ambil exam dah berakhir bila aku dah habis study taoi rupa2 nya still kena hadapi lagi.
biasa la kalau kerja gomen ni, macam-macam exam kena ambil,aku pun dah pening ni ha bila dengar banyak sangat exam.

end of this month aku ada 2 paper untuk ditenung dan dihadapi azabnya.
ramai staff kat sini yang repeat 2 3 kali, cuak gak aku. 
subjek yang akan aku hadap ialah GEOTEKNIK & PENYENGGARAAN
adoyai, geoteknik nampak cam senang and aku rasa memang aku pernah belajar dulu (ahaks rasa..hampeh tul) tapi malang seribu kali malang bila aku cari2 balik nota and modul aku dulu, haram 1 pun takde.
aku rasa maybe aku dah buang or bagi kat junior.
yela, dah 2 tahun aku kerja yang terpesong laluan dari yang aku study, aku ingatkan aku tak dapat la kerja field yang aku study ni.
menyesal tak sudah aku.

adoyai macam mana nak study ni.bergantung kat internet and tried tanya kengkawan yang lain, dorang akan check kalau ada.

wish me luck!

nota kaki: 27th and 28th July

2 comments:

اميليه said...

hehehe..good luck mizz nina..do ur best..mesti boleh punya..NINA BOLEH!!!!

anata said...

tenkiu emi :D