July 28, 2010

exam + workloads =tension

okay exam jabatan dah officially over. semalam punya paper rasanya boleh la nak lulus je..tapi hari ni punya paper,aku tak ragu2 yang aku n wawa boleh.....fail hahaha antara sebabnya: tak cukup nota:: soklan keluar lain dari kitorang baca::
yang paling best dan tak pernah dibuat dek aku adalah keluar dari dewan exam sejam selepas bermula wah!!!! so kita tunggguuuu la keputusannya...

okay yang kedua adalah workloads
bayangkan... (kalau dave dengan apek,dorang dah siap buat gaya dah)
yang pertama-tama nya, hari khamis nak pergi outstation,hari isnin baru bagitahu semasa aku sedang menghadiri kursus.padahal nya,ada orang lain yang sepatutnya pergi.tu satu hal..
yang kedua, hari selasa n rabu kan aku ada exam, ada ke patot en I suruh aku dapatkan laporan dari state?bila aku cakap aku tak masuk ofis 3 hari,dia cakap kan boleh sms or call je engineer kat terengganu?hello, awak tu kan gi site kat terengganu, why not dapatkan terus. hari tu cakap leh dapatkan..adoi la..penat aku kerja dengan orang2 yang suka bagi task last minute!!
yang ketiga: nasib baik aku dapat tukar balik dengan orang yang memula sepatotnya pergi langkawi tu.cian akak tu,memula beriya nak pergi..nasib baik la en S baik hati dan boleh dirunding.

note: aku masih lagi tak paham dorang ni bekerja macam mana n suka sangat bagitahu apa-apa task last minute! tolong la berubah peeps!

No comments: