February 5, 2011

a week with you

owh damn sepatutnya aku hupdate sambungan 30 days challenges tu tapi aku rasa karang la kot sebab apa yang aku rasa adalah lebih penting....

kenangan kat kelantan kinda sweet untuk aku sebabnya aku terasa macam rapat sangat dengan si dia..
setiap hari mesti kitorang hang out sama walaupun jarak rumah dia and rumah ayu makan masa 40 minit. banyak gambar kitorang tapi aku tau aku kena hormati dia punya 'saham' and lagipun kitorang punya relationship kan complicated... tapi ada banyak gambar yang nampak sweet je ♥ 

dia bawak aku pergi jumpa parents dia..yang mana membawa makna besar pada aku walaupun aku tau aku bukan dikenalkan sebagai 'bakal' ahaks.
kitorang banyak spent time together..gi beach..lepaking dengan kawan2 rapat dia..
owh i just love being around him..
one thing to say, he was being sooo sweet when we were in kelantan. that makes me overwhelmed.
walaupun kitorang tak dapat nak date berdua je kat kelantan sebab 'PA' dia ada je kat mana kitorang ada hehe.


tadi masa kitorang on the way balik KL, dia ada pegang tangan aku...lama...and kuat genggaman dia..
bila aku tengok genggaman tangan tu,aku tiba2 rasa sedih...sebab apa...?
sebab aku tau tak lama lagi aku akan lepaskan tangan tu pergi...aku akan lepaskan tangan tu bila sampai masanya yang aku tahu dan yakin yang dia dah berubah..aku tau masa itu akan tiba sikit je lagi sebab aku tengok dia makin better.
aku tau sepatutnya aku walk away lama dulu..tapi aku sedar yang mula2 dulu aku berkawan dengan dia sebab nak tengok dia berubah..so bila dia dah berubah aku akan walk away sebab by that time, dia tak akan perlukan aku lagi..

masa dalam kereta, dia dedicated lagu Pegi by Aizat untuk aku sempena kepergian aku dari Etiqa. dan dia saja nak kenakan aku ulang lagu tu banyak kali sebab dia tau aku menangis masa Eddy nyanyi lagu tu untuk aku before aku berhenti.dia cakap tangga Etiqa 4C yang merapatkan kitorang dan kalau dia pergi dulu, mesti aku akan teringatkan tangga tu.. sementara tu dalam hati aku bermonolog yang aku memang akan pergi dari sisi hidupmu soon.....whether u like it or not or to be exact, whether i like it or not, that is the decision i have to choose.

emm dah la kot aku membebel mengarut..saja nak luahkan perasaan hahaha

No comments: