February 20, 2011

day 27 : what kind of person attracts you?

ahaaaa...of cos la aku nak cerita pasal lelaki hehe

first thing yang akan buat aku nak pandang lelaki tu adalah ketinggian dia yang melebihi aku! aku mesti la nak lelaki yang tinggi sikit dari aku.even seinci hehe..

pastu aku suka tengok lelaki yang berkulit cerah/putih tapi bukan lah yang gebu, jambu tu hehe.

aku suka tengok mata lelaki yang kecik,kuyu, sebab nampak romantik hehe

aku gak suka tengok bibir lelaki yang nampak merah2 eventhough dia perokok tegar.

lagi lagi aku suka lelaki yang senyuman dia mencairkan jiwa hehe

aku suka lelaki yang kelakar, banyak benda dia nak bercerita.aku tak gemar sangat orang yang pendiam...

and 1 lagi benda pelik yang orang tak paham kat aku ni, aku suka bad boys. bukan lah bad sangat sampai bunuh orang. tapi aku suka lelaki yang ada life.camne nak cerita ek. aku suka yang malam weekdays, dia takde dok rumah je,dia keluar minum dengan member2..yang tau pergi club,party (tapi bukan kaki). aku pelik gak kenapa aku suka lelaki camni.pendek kata aku tak berapa gemar lelaki yang skema.. hehehehe

lagi....aku suka lelaki yang hormat orang tua dan suka budak hehe...

dan dan dan aku suka lelaki yang ada punggung hehe orang kata punggung separuh bulan.hahahahaha

ok bai.

No comments: