February 5, 2011

day 8 : a song that match your mood

alamak terlalu seronok berada di kelantan sampai lupa nak sambung challenge ni. (padahal takde berukband kat sana)

okay kalau diikutkan mood saya pada saat dan ketika ini, bercampur-campur.. kejap nak pikir lagu apa sesuai...


akhirnya ambil lagu ni sebab lagu ni terngiang-ngiang dalam kepala otak lepas KG mainkan lagu ni 5 kali pukul 1 pagi tadi.

aku akan pergi dari hidupmu sayang...
aku harapkan bahawa aku telah mencipta banyak kenangan bersama yang boleh kau abadikan dan kenang sepanjang ketiadaan aku nanti..
satu yang perlu kau tahu, aku sangat suka kehadiran kau disisi ku..kau sentiasa membuatkan aku tersenyum walaupun hanya dengan pandangan nakalmu itu..
kau sentiasa membuatkan aku senang, tenang dan gembira..
aku berharap kau juga berasa begitu sepanjang aku bersamamu...

No comments: