February 20, 2011

day 28 : in this past month, what have you learn?

sepanjang bulan lepas....banyak yang aku dapat belajar, experienced..

antaranya aku pergi kelantan dengan KG dan kawan dia. dalam perjalanan kitorang tu, aku dapat create moments with him. walaupun aku cakap dengan dia aku nak pergi kelantan sebab nak melawat kawan2 aku kat sana...tapi sebenarnya aku pergi sebab aku tau dia nak balik tapi terbatas sebab kereta dia bukan in a good condition. aku takut jadi apa2 kat dia so aku ajak balik naik kereta aku. memang la aku tak duduk rumah dia, tapi balik sekali =)
banyak gak la sweet moments dengan dia kat sana...

lepas tu lagi..urm aku belajar something new in my job scope.takyah la cerita sangat pasal kerja sebab bukannya ramai yang paham hehe..

pendek kata banyak la yang aku belajar tapi biar la aku keep it to myself....

No comments: