February 18, 2011

day 25 : who are you ?

my name is KHAN! ahaks khan la sangat,hidung penyet hahaha

okla, pe lagi yang nak diceritakan mengenai NINA FAIRUZ?

kebanyakan info dah ada kat entry day 23 : 15 facts about you.

okay la..aku ni boleh dikatakan senang masuk dengan sapa2 aje. bawak la aku ke mana pun, campak lah ke mana pun, aku memang senang masuk. tapi... ha ada tapi... untuk 5 minit yang pertama memang aku akan senyap je..lepas tu boleh lah start borak hehe. kalau cam aku rasa kacip sangat, tak tau nak borak apa, aku tumpang senyum n gelak je hehe

aku juga adalah anak sulung tapi selalu disalah anggap oleh semua orang yang aku ni sama ada anak bongsu, ataupun anak tengah. sebab aku ni takde rupda dan takde tokoh sebagai anak sulung.ramai cakap aku ni nampak macam anak manja. (biar betul?!) bebudak kat ofis ramai tak caya aku ni anak sulung. mana ada aku manja la wei #fliphair hehe. tapi aku memang agak manja dengan adik-adik aku. kalau outing dengan dorang memang aku akan pegang tangan dorang, peluk2 macam kapel hahaha...sampai gefren adik aku jeles kikiki

aku suka karoks, tapi bila aku karoks dengan memember yang suara sedap, aku jadi pemalu hehe...aku takmo nyanyi sebab suara aku tak sedap hehe. sampai pernah kena sound dengan qila, ala enjoy je bukan nak masuk ujibakat AF pun hehe.

erm banyak la benda nak cerita kalau nak dibentangkan kat sini...cukuplah kot sekerat dua ni huhu..bosan pun kalau baca banyak2 (ada ke orang nak baca)

No comments: