February 24, 2011

sila jangan EMO sangat boleh?!

wahhh marahnya,marah kat sape tu cik nina?
sape lagi.....hormon dalaman ni ha!
okies, aku mengaku yang 'bendera merah' sedang berkibar sekarang..
tapi selalunya mana ada emo2 ni time period.tanya la semua orang yang rapat dengan aku...dorang pun kadang tak perasan bila masa aku period sebab aku memang bukan jenis emo time period.

tapi kali ni, taktau la apa si hormon ni nak...dia asyik emo je manjang...penat mak noqs
dah la emo manjang,plus sengugut pulak.selalunya senggugut hari pertama je..pastu takde dah...ni hari pertama senggugut, hari keempat senggugut lagi..adoyai,incik hormon, apa yang sedang anda lakukan ini?

haaa cakap pasal asyik emo, aku sekarang ni pantang la orang cam buat tak layan sikit, mula la terasa hati...
sikit-sikit nak terasa...tapi yang terasa nya dengan sorang je...huhuhu..orang lain cam tak bagi kesan sangat..

orang tu agak bizi dengan kerja dia this week and jarang la nak dapat chat or sms or call dia time kerja..itu pun aku nak emo..apa daaaa.. aku emo,dan aku rasa dia tahu dari suara aku..hari tu pun sebab dia lambat,aku marah dia..ugut nak blah kalau dia tak sampai lagi 5 minit. haaa scary weyh! tapi nasib la bila pandang muka dia jadi sejukkkk je *gediks* so takleh marah lama2 huhuhu

but seriously, i hate this! tak suka la emo2 ni..tolong la behave wahai hormon!

No comments: