February 22, 2011

day 30 : a photograph of yourself today + three good things that happened in the past 30 days.

ni pic aku semalam..disebabkan entri ni sepatutnya aku buat semalam so aku post picta semalam
baju polkadot baru.beg polkadot jua.
okay picta sudah.3 good things that happened in the past 30 days...urmmm this is tough..

first : pergi kelantan dengan orang yang disayangi hahaha bosan orang yang dok baca cerita ni ulang2..

second: aku dapat belajar banyak benda baru dengan kerja baru aku ni. (walaupun kadang2 tak larat nak kerja)

third : aku cuba untuk build repo dengan ramai orang kat tempat kerja and nampak cam okay je semua orang dengan aku...

tak de mende sangat yang jadi last month...so just cerita kecik2 je..

eh eh sedar tak sedar dah habis dah challenge ni..urm memula je semangat nak buat hari2 challenge ni tapi lepas dah gi kelantan for a week than no access to internet, mula la malas huhu

-fin-

No comments: