January 30, 2011

Priceless

Keputusan aku untuk ke kelantan bersama KG dan member dia, so far terasa berbaloi dan berbunga-bunga rasanya.
Walaupun bertolak lewat dari yang dijanjikan (pukul 5 pagi baru gerak) tapi semua tu tak membuatkan aku merungut.

Kalau ikutkan,aku bukannya nak pergi sangat kelantan lama-lama,tapi disebabkan sayang punya pasal,aku berkorban huhu..

Semalam memang dia je yang drove,aku dah cakap aku tak berani nak drive jalan ke kelantan yang scary tu.aku ingat nak temankan dia dengan tak tido,tapi tak tahan beb..member dia yang dok teman dia berborak.masa aku tidur,sesekali terasa dia pegang tangan aku membuatkan aku rasa happy.dia siap berhenti nak ambil sweater dia dan dia selimutkan aku *wink wink*

Sebelum kitorang gerak,dia ada problem yang tak settle lagi..aku cam rasa tak best la.dia pun cam dah hilang mood nak balik kampung.tapi alhamdulillah kami selamat sampai dan wajah dia kembali ceria.

Sepanjang journey kitorang,ada dia bercerita sikit pasal family dia,kenangan dia kat kampung,buat aku rasa part of him.aicehh! Hopefully sepanjang holiday ni,macam macam memory yang aku boleh create dengan dia..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

|wawa| said...

uii..g uma MIL will be ke?? ;p

anata said...

ahaks...lum tentu MIL lagi dowh