January 11, 2011

ada apa dengan 11.1.11?



wah hari ni punya date memang cantik untuk orang declare something special contohnya date nikah, kapel, atau whatever la..

haaa jangan ada yang beli no ekor sudah. eh ada ke nombor ekor 5 digit? tak ada kot hehe

so far, sehingga jam 12.15 tengah hari, tiada apa-apa yang special yang berlaku pada aku hari ni. cumanya aku dan wawa sedang menjaga bilik gerakan banjir. ha, yang bestnya, banjir dah surut so kami tak perlu standby 24 hours lagi.

aku pakai baju kurung moden merah hari ni, dah lama aku tak pakai baju ni..kenapa aku pakai baju ni..? sebab aku berharap dapat keluar lunch dengan dia...tapi tadi aku call dia, tak angkat pun huhuuhu..
takpelah, takde rezeki nak lunch dengan dia hari ni..

hurmm aku rasa bila aku selalu post pasal KG, bercerita bila dia lukakan hati kecil aku ni, aku rasa macam aku buat orang yang baca entry aku tu bersangka buruk kepada dia.. *tak sanggup aku bila orang bersangka buruk kat dia*
so aku rasa from now on, biar lah aku kurangkan entry pasal dia...so that kawan-kawan yang baca tak akan bersangka buruk terhadap dia...sedih tau...

No comments: