January 25, 2011

day 3 : your idea for perfect first date




hahaha i loike this question! ♥♥♥♥♥♥♥♥

tapi aku ni ada ke idea for perfect first date? ada ke first date aku yang perfect? urmmm ntah lah huhu

tapi kalau aku la boleh buat ceritera yang romantis...idea aku macam ni..

1) Lelaki tu ambik pompuan tu kat rumah pompuan tu... (tapi jumpa mak bapak sekali la)..bawak lah hadiah perkenalan..baru pompuan suka hehe...bukak kan pintu kereta.. ahaks sangat klise! dan poyo!!!

2) Lelaki tu bawak la makan kat mana2 sekali pun..apa yang penting adalah mengisi perut dulu..nak jaga hati orang kena pandai ambil kisah perut dia hehe... bawak la makan kat tempat yang bersih, yang ada tanda gred A. Tak kisah la mapley sekali pun asalkan bersih dan sedap. jangan la bawak kat tempat yang kotor dan tak sedap.,memang mati la selera.

3) Bawak tengok wayang! hahaha aku memang suka tengok wayang.tapi ada gak orang yang tak suka tengok wayang....pada aku,kalau malu2 nak borak,sembang, lepas tengok wayang ada la idea nak borak pasal pe..leh cerita, heroin tu gigi kuning, hero tu bulu hidung tak gunting hahahaa...

4) Pegi la bawak jenjalan atau pun pegi minum pulak,kenal hati budi hehehe... tak pun kalau yang agak2 selesa on first date boleh terus ajak pegi shopping!

5) then lastly,lelaki tu hantar la pompuan tu pulang safe n sound :D

hahaha bosan tak idea for perfect date aku huhu...
aku rasa the perfect date adalah bila masing2 menjadi diri sendiri,memang tak dinafikan semua akan control hensem dan ayu bila first date.tapi percaya lah, kalau orang betul sayang kita, dia akan terima seadanya...

No comments: