January 22, 2011

kena marah dengan orang tak sedar diri

owh baru teringat nak post pasal ni...

macam ni, last saturday (15/1)  aku nak hantar mama g Pusrawi untuk check lutut dia..aku pun sebagai anak mithali,got ready la..nak ambil wallet,cari punya cari tak jumpa..sah memang sah! aku tertinggal kat dalam bilik PA(sebab aku ganti PA on friday)

so aku pun pergi la hantar mama then aku ke office untuk amik wallet.nasib baik aku tak kunci bilik PA tu hari tu,kalau tak memang naya..

pintu luar bilik bos tu memang confirmed la kunci..so untuk bukak pintu tu,aku amik kunci spare dari pak guard.tried tapi tak leh gak. last chance aku pergi turun korporat, mintak dari sorang orang tua ni kunci spare.

tahu apa jadi? dia boleh tengking aku! hello,kalau bukan wallet aku yang berisi duit,ic,lesen yang tertinggal, takde masa aku nak hadap kau! dah la tu kau kalau tak caya aku,leh je nak ikut aku naik bilik bos!takyah la gile kuase sangat!
seriously,aku nak nangis bila dia jerkah aku camtu! kuat okay. aku tak paham kenapa orang tua ni anti sangat dengan aku! dengan orang lain dia bukan main baik,siap buat lawak bangang lagi...
aku tak buat salah pe pun kat kau ye wahai orang tua! lantak kau la nak buat aku cam mana pun,aku memang blacklist kau!

aku ni dah la baik hati,bila orang buat macam tu,memang tak boleh terima hahahaha

No comments: