June 17, 2010

muvee + berfoya2

THE KARATE KID sudah tonton dengan family dan muvee tu memang best! ada humor gak and ada part yang suspen..and i started to adore JADEN SMITH! he's cute and his acting similar to his daddy.. tapi cumanya cerita ni more to kung fu instead of karate!
 
hari sabtu yang lalu,aku keluar berfoya foya bersama-sama LAI. and lai brought her friend, dayah.
kami menonton muvee Lagenda Budak Setan seperti yang diwar-war kan sebelum ni hehe

memula aku booked tix thru m2u konon-konon nak tengok show pukul 2pm tapi disebabkan aku ter-berangan masa drive kat hiway,aku terlepas simpang exit sg buloh! dan aku masuk duke untuk ke selayang.then JEM yang maha jem! aku keluar rumah pukul 11 lebih then sampai seri gombak pukul 2.30! mana nak sempat.suruh lai ambil aku kat seri gombak naik nouvo dia. kitorang pun merempit huhu. then ambil tix show pukul 7pm sebab pukul 4.30pm dah habis! sobs sobs

sementara menunggu nak tengok LBS, kami sempat berfoya-foya dengan abang transformer hehe. memula cam malu2 nak ambil gambar dengan abang transformer tu tapi lepas dah start snap2, taknak blah pulak hehe sampai abang transformer tu bersuara 'wow,bestnye' huhu gatai ha abang transformer!

then kami pun menonton la LBS. cerita dia memang sedey. dan there was some part in the muvee reminds me to someone. aku tak nangis sangat hehe sebab lai la. masa part yang agak2 sedey, dia mesti tanya 'ha,nina nangis ek' huhu potong stim betul hikhik

sebaris seat kitorang semua perempuan. dan perempuan2 ni masa mula2 gelak bukan main lagi.pastu minah yang sebelah aku ni tak habis2 gelakkan lisa surihani yang pelat r. contohnya cughang  hehe. tapi later, aku tengok dia dok kesat2 airmata sebab touching huhu

tapi aku suka tengok farid kamil with braided hair. sangat kewl hehe. lisa pun sweet and her acting much better. and que as always, memang terbaeekk.cuma yang tak bestnya, kameraman dia macam tak pandai nak cari angel yang best. banyak dia close up. wei tak feel la tengok close up sampai semua parut jerawat farid kamil leh nampak. kalau dia ambil shot jauh sikit,maybe lagi berkesan and lagi touching aku rasa.

gambar berfoya-foya:

No comments: