June 26, 2010

old town white coffee!!!

ni nak cerita something yang menggelikan!

semalam masa aku dan member makan kat OTWC,bangsar, ada anak TIKUS keluar dari bawah seat aku!! (nasib baik tak masuk dalam kain)

mula2 aku nampak benda bergerak keluar dari seat aku.aku pun pandang la..cik ti tu boleh berhenti tanpa menyorok.lama pulak tu.bila aku bagitau member aku,dia cakap mainan je la tu.. (ada ke pulak mainan)

then cik ti tu bergerak masuk bawah kaki meja meja sebelah aku.then dia bergerak lagi ke meja sebelahnya.nasib baik orang tu tak pijak dia.

aku geli geleman dah,tapi tak tau nak react macam mana.nak jerit macam ni ke? 'TIKUS!!!' nak bagitau manager dia pun aku tak tau nak bagitau macam mana..
then aku dan kawanku biarkan je.

tengah kitorang chit chatting, tiba2 ada orang jerit.kantoi!!
then agak kecoh sekejap sebab pekerja OTWC sedang cuba untuk menghalau cik ti tu keluar. aku pulak dah siap angkat kaki atas kerusi sebab takut dia masuk dalam kain!

eiuuu gross!!! teruk la OTWC ni sekarang!

2 comments:

اميليه said...

hahahaha...how come boleh ada tikus? THAT MEAN!!!! tempat tue tak bersih!!! kasi complain!

anata said...

2 la,i thought so.tp aku xtau nk react camne hehe boleh x alasan xtau nak react.. :D