June 29, 2010

i wish he is more like him..

sms dengan orang lain, A tapi mengharapkan orang lain,B seperti A yang sentiasa sms dan call aku.
kejam tak aku ni?

agak kejam la aku rasa tapi aku tak boleh menidakkan perasaan aku. bila dah mula sayang dekat someone, agak susah untuk sayang kat orang lain pulak.
tapi kalau dah orang yang kita sayang tu tak sayang kita pulak, macam mana..

C pernah nasihatkan aku, lebih baik pergi kepada orang yang sayangkan kita walaupun kita tak sayangkan dia daripada menunggu bagai menunggu buah yang tak gugur.

aku pun tak sure..tapi kalau dah hati tak boleh nak terima orang lain dalam hidup kita, nak buat macam mana pulak.
aku tau aku cuma mengecewakan hati sendiri dengan menanti orang yang tak berikan jawapan pasti pada rasa sayang aku kat dia. tapi aku tak boleh nak hilangkan perasaan tu. susah gile!
takpelah,aku rasa aku redha je apa-apa.just follow the flow bak kata orang putih.

2 comments:

اميليه said...

hooo.. aku benci gile perasaan mcmnie..dulu aku penah set dalam diri aku "kita trima orang yg lebih sayangkan kita,yg lebih perlukan kita,lebih hargai diri kita.." tapi persoalannya,boleh ke kita menerima diri orang laen dengan hati terbuka and tinggalkan orang yg kita cinta skarang?suma langkah yg kita buat@decision yang kita dah decide,suma akan jadi hukum karma..what we did,we get back,samada benda tue baik dan buruk..

orang kata,ikut hati,mati..tapi sumajawapan ade dalam hati.

:)

(hebat tak ayat aku?hahahah lawaknye rase!!)

anata said...

ayat ko emi xtahan kan hehe
emm tapi nak wat camne..terpaksa pasrah..
muahahaha ayat orang keciwa