June 3, 2010

bila otak penat..

bila otak penat, ianya menyekatku dari menghupdate ini blog huhu
otak penat,badan penat..
well actually otak bukan penat sebab kerja baru tapi penat memikirkan design handmade card yang baru huhu..

tapi bila penat ni terasa macam nak manja2 dengan someone tetapi aku tiada itu 'someone'..

aku cuma boleh bermanja dengan KG ku..wah,KG ke? hehe..dia yang boleh buat aku cair dengan hanya mengungkapkan 'iye yunk' atau tatkala dia membelai rambutku dan juga mencium ubun2 ku hehehe
angaukah aku? mungkin kot hehe tapi aku tau aku je yang berperasan begitu..
pada dia,aku cuma kawan rapat dia..

but it's okay, as long as i still can manja2 dengan you hahahaha

3 comments:

Zurie said...

Na rehat kn minda..jgn stress..baru keje ngan enjoyyyyyy..aderr masa pergi blog nie
http://sisengal-mypointofview.blogspot.com.....heheheh

iwa xaqi said...

waahh ade KG!!
siap cium ubun2 lg tuh..
sweet gile..

anata said...

kak zu: baikk sis hehe ni website pe plak :P

ira: hehe ade la br nk mule..2 detik2 ms b4 nk blah..