June 6, 2010

masih ada yang sayang..

aku terharu bila ada kawan2 ofis lama yang call or sms dan cakap mereka rindukan aku..
ada juga yang comment kat FB cakap mereka rindukan aku di ofis
aku lagi bertambah terharu bila ada yang mengatakan mereka sedih melihat workstation ku..
kerana mereka cuma melihat workstation yang kosong tanpa penghuni nya lagi.
penghuni yang always senyum,suara kuat,gelak kuat,makan kuat hehe..
mereka tak sanggup menahan sedih bila terpandang workstation ku..tambahan liyana,dia dah la duduk sebelahku,lagi la dia terasa.
kak intan yang duduk depan aku pun mengaku pada liyana yang dia rindukan aku.hehe kak intan yang selalu nak bertekak je dengan aku.bertekak manja hehe

i never knew that i meant that much to you guys..
but you guys should know that each and everyone of you,means a lot to me..
jangan risau, korang semua akan sentiasa dikenang..

No comments: