October 7, 2010

saya comel?! ^_^

saya berbaju kurung pink berkain batik hari ni..saja je pakai baju pink ni setelah sekian lama tak pakai sebab hari ni ada makan-makan a.k.a jamuan raya.

dan bila perut dah penuh sumbat macam-macam (roti jala, nasi impit, makaroni, kuih raya, sardine roll, bihun sup dan air ribena) saya terasa macam nak bersenang lenang di ofis sambil borak-borak dengan wawa dan hajar...tiba-tiba aku dapat sms dari dia suruh saya call.

dan hari ni dia lain macam sikit sebab dia macam manja sikit hehe..dia ajak saya keluar lepak-lepak dengan dia..

aku pun setuju tanpa berfikir panjang. ^_^
memang dia lain sikit hari ni.. dia happy, ceria dan sweet hehe
dan dia puji saya berulang-ulang kali hari ni...
'kenapa comel sangat hari ni?'
saya pun apa lagi, sengih-sengih la hehe

maybe sebab saya pakai lens barbie eyes kot hehe..
tapi memang saya sedang kekembangan hari ni hehe


3 comments:

|wawa| said...

weewit...shuke..shuke..

sophieqaiser said...

nina koyak x kain ko?
huhu

anata said...

shada:hehe nasib xkoyak noq

wawa: suke kamu ye :D