October 11, 2010

he stole her from us!

10.10.10 memang date yang sangat cantik dan cuma datang sekali setiap seratus tahun. memang ramai gile nak kawin time ni.. Syeikh Muzzafar, Aqasha, ramai lagi la..
okay berbalik pada tajuk diatas..siapa yang rampas siapa ni?

sebenarnya my bestie dah selamat bergelar puan pada 09.10.10! siapakah?
shema yang telah sah bergelar Puan Zakaria


aku suka sangat tengok bila waktu akad nikah..sebab masa tu la dapat tengok riak muka lelaki yang bakal menggalas tanggungjawab yang maha besar dan perempuan yang bakal menjaga kehormatan suaminya.
dan aku pun suka bila sang suami memandang wajah sang isteri masa nak akad nikah tu dengan pandangan yang penuh kasih dan sayang.
yang kelakarnya time shema nikah, si shema ni mula-mula tak nangis pun.sebab pe, aku selalu tengok masa selesai je akad,perempuan mesti akan nangis sebab touching tapi si shema ni rilex je. hati kering betul haha..
dia cuma start mengalir airmata masa zack serahkan duit mas kahwin dan cium dahi dia..tu pun aku tengok zack dah bergenang dah airmata dia..
aku pun touching masa zack bacakan sumpah sang suami kepada isterinya...

10.10.10 merupakan hari yang paling best untuk shema. sebabnya adalah birthday dan juga persandingan shema!
bestnya dia..berseri-seri shema..
still cant believe she's married..hilang la sorang lagi member untuk bergelak dan bergedix huhuhu..
anyway, i wish her all the best in her marriage life ahead.we will always love you and support you :))

dan masa hari persandingan, aku lah pengapitnya hehe..aku terasa macam orang mengatakan yang mekap aku lagi over dari pengantin..dan baju aku lagi menyerlah dari pengantin...
sowie shema,tak disengajakan hehe
sedeynye sebab bunga telur dan goodie bag tak dapat huhu ni sebab tersalah budget kuantiti la ni dan adik dia pulak tah kat siapa la dia bagi goodie bags tu sampai habis sedangkan shema suruh bagi kat kawan shema je....sobs sobs

nuff said, enjoy the picta!!


zack tangan terketar-ketar tapi sah sekali lafaz

masa ni zack dah nangis,shema baru nak touching


kami je masih single

 

hari persandingan 10.10.10



 inilah mekap artist mak hehe



sekian...

No comments: