October 31, 2010

Lagu Wajib dengar every morning


setiap hari  on je pc, before buat apa-apa kerja, aku ada 1 perkara wajib dibuat.iaitu dengar lagu ni.

sebab apa?
sebab buat aku rasa ada orang yang tengok aku cantik dan sentiasa memujiku ahaks giler perasan!
what to do, dah tak de orang nak puji, biar jela dok berangan sorang-sorang.
tapi aku rasa every girls mesti flattered kalau ada lelaki yang dedicate this song to her.

aku rasa kalau ada lelaki dedicate this song to me, mau tak tido malam. nak nak pulak kalau lelaki tu memang orang yang aku sayang...

3 comments:

|wawa| said...

videoclip die cumelll..ak suke tp n ckp ak ktinggalan sbb br suke lg neyh..heh

|wawa| said...

videoclip die cumelll..ak suke tp n ckp ak ktinggalan sbb br suke lg neyh..heh

anata said...

hehehe agak ketinggalan la hehe...
tapi memang cute n best lagu ni...sweet je :D