October 4, 2010

please dun take it away...

lately terasa sangat happy walaupun cuba menafikan perasaan itu..
bukan apa,orang tua2 kata jangan happy sangat nanti menangis..
tu yang taknak happy sangat walaupun hakikatnya memang happy. (berapa banyak 'happy' daa)

tu la dia,lelaki ni unpredictable gak,sape kata perempuan je complicated?
lately dia rajin keluar dengan aku walaupun before ni susah sangat2 nak keluar dengan dia..tup tup semenjak dua menjak ni,rajin pulak dia ajak aku keluar and tak susah aku nak ajak dia keluar...

ermm musykil gak ni..kadang terasa cam dia nak cakap something..mana la tau kan,dia nak bagitau yang dia dah nak kawin dengan orang lain ke..tapi tak tau cam mana nak bagitau aku.. (owh aku ni banyak sangat negative thoughts)

macam semalam,dia teman aku gi openhouse member2ku..
walaupun dia tak kenal, walaupun dia segan, dia berjaya pergi ke openhouse tersebut..
yang lawaknya,dorang semua pakat interview dia haha..yantie la terutamanya..dah macam mak interview bf anak hehe..
tapi dorang ni tak tau yang dia bukan bf aku (i really wish he is)

aku jadi segan pulak,ye la..nanti tah-tah in future aku bawak orang lain pulak sebagai bf aku (hopefully tak la)..yela,benda takde apa-apa pun lagi...

tapi aku betul2 enjoy dia temankan aku...keluar dengan aku..
just hoping that the happiness wont be taken from me...

4 comments:

|wawa| said...

happy sgt2 utk kamu yayunk..lebiu..moga2 si dia jd bf kamu wlpun ak x knal die..

anata said...

tenkiu dearie :))

insyallah kalau dibukakan mata dia nmpk aku yg besar ni hehe

|wawa| said...

haha..sengg..who's da lucky guy yg dpt kwn ak yg setia neyh??/

anata said...

hehe wah ko puji aku wa? :D
i'm blushing hehe
ala aku pnh kot tunjuk gambar dia kat ko..tapi so far, nothing is going on yet...kalau ada,ade la...