November 3, 2010

i dun give a damn!

sape yang tak marah kalau ada lelaki yang cakap dia jamban besar?!
kepada yang kurang tahu, jamban besar maknanya adalah punggung besar!

aku tak pernah kutuk kau,kau nak kutuk aku camtu kenapa?
dah taknak kawan, tak payah la kutuk aku camtu sekali.
aku tak hard-up pun nak kawan dengan jantan macam kau!

hello!! selama ni ex boyfies aku tak pernah cakap jamban aku besar tau!
kawan2 lelaki pun tak pernah cakap macam tu!
konon nak bagitau yang aku ni tak kena dengan taste kau la? aku dah bagitahu mula2 yang aku ni besar! so what?

aku tak pernah kutuk kau dekat member kau,kau tak payah la nak kutuk lebih2.ingat kau perfect sangat ke?

aku doakan kau tu dapat wife yang lagi besar jambannya dan lagi huduh dari aku!

kau ingat kau bagus sangat encik Herey? jalan macam kepit telur, muka macam apek jual kangkung banyak bunyi pulak!

p/s: maafkan lah kekasaran bahasa saya sebab saya memang sangat pissed off! walaupun benda ni dapat tahu semalam, tapi terasa nak post gak! nasib baik ada yang menenangkan hati :D

3 comments:

iwa xaqi said...

eiii lelaki tak guna!! dah nina, jgn layan lelaki mcm tu.. u deserve better treatment tau..

nur nabilah syazwani said...

'apek' tu ape kes? jual kangkung je jgn bnyk bunyi. kasi steady itu telur, jalan ngn kepit. ntah telur dia besar. pasal tu kepit2. gile punye 'apek'!

anata said...

ira: tu la mmg xguna,kawan2 dia pon mrh2 dia.pdn muke dia..

nabila: org perasan bagus,mmg camtu..buang masa je akak lyn org camtu dulu..nsb baik xlame