November 24, 2010

masih terasa disayangi....

Hari isnin baru ni, aku dengan senang hatinya nak treat everyone dekat ECC kek batik aku yang sedap (menurut mereka2 la hehe) thus, terhasillah kek batik 2 tupperware besar!

Aku tau ramai yang suka makan kek batik aku (especially when its free haha), so sebab tu la aku belanja dorang kek batik instead of nasi lemak, nasi tomato dan sebagainya. Al-kisahnya, aku nak contribute sama masa izam, reza and yang lain2 buat makan2 untuk ECC sempena conversion ke permenant. Tapi izam dan reza lupa nak bagitahu aku, so aku pun terlepas lah. jadi makanya, aku pun buat lah kek batik aku tu. Aku tau dorang suka hehe

Masa aku pergi ECC,dorang still sambut aku dengan hugs and kisses. Orang yang sambut kedatangan aku adalah Kak Aza, my coolest ex-TL. dia lah yang paling excited sekali masa aku nak bawak kek batik sebab aku dah BBM dia awal2. Sesampainya aku disana, terus dia rentap beg berisi kek batik tu dan memakannya dengan lahap hahahaha so cute.

Then aku pun pusing la 1 ECC yang aku rindu tu... Everyone welcomed me there sampai still ada yang mengharap aku buat comeback hehehe.. Aku happy sebab dorang suka kek batik aku hari tu.. Dan aku ada buat spesel kek batik to Ira (sebab masa besday aku,dia wat spesel cuppies) dan Abg Alan (sebab besday dia)

Even sekejap je aku kat sana, tapi terubat sudah rindu dorang kat aku. hahaha rindu ke dorang kat aku?


Sangat rindu kamu semua!!!!

2 comments:

iwa xaqi said...

mestila rindu okayyy..
thanks nina for the special kek batik for me.. luv it so much tau..

anata said...

hehe welcome dearie :D
glad u luv it :D