November 17, 2010

my passion ♥♥

aku selalu teruja bila bercakap mengenai persiapan perkahwinan.
memang dari dulu lagi macam tu hahaha sebab tu la tertubuhnya ♥♥ Cinta Management ♥♥

sekarang my bff minta my opinion untuk design kad kahwin dia and even better, buatkan terus kad kahwin dia..
giler ke ape si yantie ni nak suruh buat handmade 500 keping! some more, dia minta aku buatkan mini pelamin dia. mini pelamin, boleh nak buat, tapi benda tak cukup sekarang ni..


tadi aku browse cari idea untuk kad kahwin dia.dia nak kad macam watikah ala-ala ning baizura punya dulu. 
ni yang aku jumpa

ni kad kahwin ning baizura


pening gak ni.dah la minah ni nak yang murah, handmade mana ada murah bai...paper dia dah la mahal huhu sekarang ni aku tengah survey harga materials terutamanya paper dia. letih nak layan kehendak member aku sorang ni huhu..takpe,i'll do my best dear :)


No comments: