November 6, 2010

seharian bersama orang yang disayang..tapi dia sayang saya ke?

hari ni sehari suntuk aku bersamanya...
pagi2 pukul 7 am dia text aku..suruh aku datang jumpa dia awal pagi sebab dia tak still tak tido lagi..
tapi aku baca sms tu pukul 9 am,tu pun setelah diganggu oleh anasir jahat yang dengki saya mahu tido *yawn*
aku terus call dia bila baca sms dia..dan dia still awake huhu..dia paksa aku datang jumpa dia secepat mungkin sebab dia takut kalau dia tido,susah nak bangun huhu *dia memang tido mampos*
then aku membatalkan lah hasrat untuk sambung tido.bergegas bangun, basuh baju dan mandi.

aktiviti kami yang pertama adalah ke bangi untuk tinted munchkin kesayanganku.aku tak tahu kenapa dia beriya-iya nak teman aku tint munchkin.dah berapa minggu dia asyik remind aku untuk pergi tint munchkin.
aku bukannya reti sangat bab-bab kereta ni,so kena lah bawak pakar huhu pakar ke? :P

dia pilihkan warna tint dan aku setuju dengan warna dia. tint munchkin lebih kurang kaler tinted baby dia juga hehe..
then sejam kemudian, munchkin berwajah baru *alamak lupa amik gambar*

lepas tu, we all menuju ke tempat mengisi perut, Sup Meletup Bangi. wah, nasi!!! setelah seminggu tak sentuh nasi, aku jadi amatlah teruja. aku suka makan dengan dia,sebab dia suka suap aku hehe..mesti ada sekali dia akan suap.tapi disebabkan tadi dia makan sup perut,yang mana aku tak makan perut, dia tak jadi nak suap.
*aku pelik sebab banyak faberet dia sama dengan mamaku*

okay lepas makan, tak perlu lah nak cerita panjang lebar ke mana lagi we all pergi hehe kang jadi karangan lebih 300 patah perkataan pulak. 
main point nya,aku amat happy bila bersamanya.

lepak-lepak dengan dia sampai la pukul 9.30 pm baru gerak balik dari seri kembangan.dan sampai rumah pukul 10.15pm,mandi dan terus ke office.

tapi dalam masa yang sama, aku tertanya-tanya apakah perasaan dia terhadapku?
aku tetap sabar menanti, kerana aku tak mahu memberatkan kepala otaknya dengan hal perasaanku..
aku nak jadi seorang yang dia boleh jumpa untuk meringakan kepala otaknya..
yang penting, dia sentiasa buat aku happy.

nota kaki tangan: dia ada cakap: asal buat muka comel ni? *banyak kali* dan cubit hidungku

it's okay, i'll wait as long as i can..
if one day, i stop waiting.... i hope you will regret that you didnt catch me before i fall into other man's hand... but just so you know, i've waited for a year....

4 comments:

|wawa| said...

wewitt..ngah terapung-apung di awangan ye..All da best dear.. :)

anata said...

hehe on n off wawa...
doa2kan la ye :D

|wawa| said...

penat ngan laki cmtu kn..nk benci xle..nk syg pon xle...

anata said...

emm aku mmg syg dia..nk benci,mmg xleh la...