January 6, 2012

Ada Apa Dengan 2011?

Hello 2012!!! Welcome welcome (^0^)
No matter what will happen in 2012, i hope i'm able to face it with arms wide open. Bring it on bebeyh!
owh, today is the first day of 2012 and i'm in Bilik Bencana, on duty (^.^) gigih kan heeee

well sebelum ke azam tahun 2012, nak recap pasal 2011 yang sangat2 mencabar aku rasa...

Januari
  • berazam nak KURUSKAN badan
  • still in love and still stand by him (KG)
  • me and him spent time together during NYE
  • aku ke kelantan dengan KG, ayu,nor,dolah. kenangan yang terindah di sana (^.^) 
Februari
  • still bear with him (KG)
  • gaduh. baik. gaduh. baik.
Mac
  • masih.dengan.KG.
  • menang bowling tournament anjuran BSFB (menang pun sebab dalam team aku,kuat2 belaka hahaha)
  • berjimba di bandung dengan bebudak GYLO (^.^)
  • KG tersangat sweet masa aku di bandung dan lepas aku balik bandung (^.^)
  • my bestie kawin, Yantie n Wan... and now dorang sedang menunggu orang ketiga..happy for you guys

April
  • arwah atuk kembali ke rahmatullah setelah 2 minggu coma sebab stroke. i miss you atuk. bila atuk meninggal, ada 'drama swasta' yang jadi.
  • gaduh.baik.gaduh.nak let go.baik balik
Mei
  • my birthday!!!!
  • went to langkawi with KG, wawa, lalan, mimi (^.^)
  • dapat pergi perlis for the first time. walaupun pergi audit, tapi best :)
  • i'm in love with you more more more
  • dapat hadiah dari KG :)
Jun
  • gaduh lagi dengan KG, tried to let him go. tahan 2 weeks je lepas tu dengan dia balik.
  • KG berdepan dengan masalah yang sangat2 besar. aku terasa macam tak berguna tengok dia give up macam tu..
  • masalah ekonomi sebab belanja terlebih masa gi langkawi
Julai
  • bulan puasa!
  • still.with.him.
  • dapat job buat kad kawen untuk reza
Ogos
  • dapat bonus raya (^.^)
  • perang besar dengan KG. bertahan tanpa dia untuk sebulan. lepas tu......
  • beraya di hotel for the first time. disebabkan problem family :(
  • kad reza dah siap dan dah diedar. cumanya ada typpo kat kad dia huhuhu
September
  • reza kawen...tapi tak dapat attend sebab emergency
  • aku berhadapan dengan emosi yang sangat2 tak stabil sebab keadaan aku dengan KG. semua orang tegur muka aku asyik masam je
Oktober
  • Aku benci dengan sorang pompuan gile ni sebab menyusahkan hidup aku! dah la stalked fb aku!
  • Birthday KG. aku belanja makan n karoks and belikan dia jam tangan polo (^.^)
  • attended OctTwtFest. best gak la
  • ramai gile celebrated birthday bulan ni !
November
  • Dapat pergi induksi kat perlis untuk 2 weeks. so lepas ni tunggu nak confirm je hehehe
  • Things getting complicated between us. too much heartache. i'm willing to let him go for the zillionth time but in the end, we're back together.
December
  • things are still complicated between us. i'm giving up....but he dont wanna let go...me either..
  • vacay dengan family ke penang lagi!!!!
  • Gatal2 buat eyelashes extension hehehe
  • spent time with him on new year's eve (^.^)
Nothing much happened last year. most of what had happened, involved him (KG). I dont know what is awaiting for me this year. Yes, 2011 brought too much dramas, too much heartache, too much tears, but still, i love him too much.

i hope, i wish, i pray that 2012 will bring a new light to me and my beloved family and him.







No comments: