January 10, 2012

30 QUESTIONS CHALLENGE -part I

challenge ni dipetik dari belog si aakiss ni haaaa. saje nak buang masa hehehe

1. Who are you? Names, nationalities, and virtually any other socially-defined attributes do not count. Deep down, who are you?
  • deep down, aku adalah seorang yang super penyabar tatkala ini. ya aku tak faham Allah berikan aku kesabaran yang amatlah tinggi tatkala ini bila berkaitan dengan KG.
  • aku seorang yg dulunya agak notty tapi sekarang dah baik (^.^) dulu aku jenis cakap lepas tapi bila dah matang ni, aku control mulut aku. cumanya aku terkilan ada yang ambil kesempatan. warning untuk korang,jangan sampai mulut aku jadi cam dulu, you'll regret it.
  • aku ni manja dengan adik2 lelaki aku walaupun aku yang sulung lalalala.
  • walaupun aku amik dip in civil eng, tapi aku nak sangat sambung degree dalam TESL (^.^)
2.Why my last relationship ended.
  • sebab family nuffsaid.

3. How i’d spend ten thousand bucks.
  • nak beli 1 machine yang boleh mama guna untuk urut kaki dia so that kaki dia tak sakit
  • nak beli tools untuk buat handmade cards
  • nak make up munchkin aka kereta ku
  • nak bawak family pergi vacay dengan aku sponsor sepenuhnya

4. What i want to be when i get older.
  • i wanna be someone who'll be remembered as a person that once put a smile on people's face.
  • i wanna be someone who'd done something good, might not a big favor but unforgetable one.
  • i wanna be someone who'd successful in whatever i do. to be acknowledge by my superior.
  • i wanna be a wife that my hubby can be proud of, a daughter that my parents will ever wished for, a sister that my bros will turn to everytime they need a woman touch, a friend who'll never be forgotten.
  • i wanna be someone that people will say "i'm glad that i know you."
5. Favourite place to shop at.
  • One Utama
  • Midvalley
  • Downtown hehehe
okay 5 questions dulu, nanti sambung balik hehehehe daaaa

No comments: