January 26, 2012

NikmatMu itu

"Selama ni aku mengeluh mencari Allah bila ada masalah.Tapi aku lupa nak bersyukur bila Allah beriku peluang merasa disayangi si dia"

Itulah yang aku tuit tadi.dan aku tak sangka ada yang touching bila baca tuit aku tu. Itu yang aku baru tersedar bila aku bersamanya.
Selama ni bila aku diuji,aku merintih,menangis dan mempersoalkan takdir.tapi aku tak sedar Allah kurniakan aku nikmat yang aku minta lama dulu.iaitu ingin merasa disayangi F.I.
Allah dah kurniakan nikmat merasa disayangi dia. Dan aku lupa untuk bersyukur atas nikmat itu. Sesungguhnya aku bersyukur sangat atas nikmat itu. Walau mungkin nikmat itu tidak lama, aku berharap aku redha kala itu.

Terima kasih Ya Allah.
Terima kasih F.I kerana sudi menyayangi walau mungkin seketika.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: