October 30, 2009

A day full of BENGANGness

tensionnye ari ni!!!

1. gaji lambat gile masuk.ptotnye mmg ari ni.cek kt m2u,xmasuk2 gak.dah la esk nk merayap..

2. mase balik tadi,naik KTM, aku skali lagi diraba oleh lelaki yg GATAL!!. ade indon ni,bdiri sebelah aku,tgn dia raba2 peha aku.mula2 aku ingtkn maybe sbb org bhimpit2,so aku biarkan je.pas2 wah melampau,tgn dia nak merayap ke bahagian depan aku lak.aku jerit la 'wei tgn 2 agk2 la!gatal!' org sume pndg tp xleh nk wat pe sbb pack gile ktm.indon ni wat muka bangang je..bodohnye indon.ikutkan ati nak je lempang dia.ni bkn first time aku kena sexual harrassment dlm ktm.dh byk kali.naik fobia aku!

3.mase aku nak kuar dari parking,keta sebelah aku n keta dpn dia park terlalu rapat smpi jln utk aku kuar mmg sempit.aku try bberapa kali utk mlepaskan diri tapi xleh gak.tgh aku dok try nk kuar parking,keta blkg hon keta aku.bengong,ko xnmpk ke aku tgh nk kuar dr jln sempit ni!! pas2 aku tension tgk dia dok je kt blkg aku,aku msuk blk parking aku then aku bg dia lalu dgn muka ketat aku pndg driver 2..hrp je pkai kopiah tapi tak reti sabar! bila dia lalu dpn keta aku,dia turunkan tgkp,
'maaf,saya bkn hon kat awk,hon kat adik saya tadi' ah lantak la,ko cari pasal dgn aku wrong time.aku dh la tgh bengang ni!!

at last,aku berjaya melepaskan diri dari parking..aku terus call wani utk melepaskan kegeraman aku..lega sikit bila dpt luahkan kt wani..then aku psg mp3 kuat2 dlm keta..

and aku pn smpi umah..

1 comment:

iwa xaqi said...

waahh..horror gile kene sexual harassment..
nasib baik setakat nie ira tak penah kene..
respek arh kat nina berani sound mat indon tu..hee..

n gaji masuk mlm jumaat tu..
saje nak buat suspen kan??