October 25, 2009

GYM n WTF komuter!!!

ari jumaat aku n shema g gym..SYNAR GYM kl sentral..
lame gile seyh x g gym or exercise huhu..badan daku sudah berat hehe
start 630 pm,and aku dh wat mcm2 cume knp aku xleh wat sit up ek..
bl aku wat, sit tak up up huhu.shema wat rilex je.pas dah exercise, badan terase sedikit ringan hehe..
pas dah bergym,pe lagi ktorg serbu msuk steam bath room and sauna..
pergh bez gile..dekat sejam gak ktorg bersteam huhu..pas2 mandi,fresh sungguh bdn kami ^.^
ktorg grak dr gym kul 915.

lepas mandi



aku tggu ktm dr kul 920,spatotnye ade tren kul 935 tapi..
'tren ke rawang dijangka tiba di platform 4 pada jam 955 malam' SHIT!

xpela,aku tggu lagi..dgn penuh saba..
then masa 950..
'tren ke rawang sekarang ini berada di stesen seputeh, dijangka tiba di platform 4 pada jam 1005 malam'
SETAN!!

ktm ni klu xnyusahkan idup aku sehari mmg xsah!
bl tren sampai je mak aii bkn main rmai lg..time2 camni pn rmai lg umat manusia..
aku kna bdiri..sampai kt bank negara baru duduk.
lembab tul tren ni..dahla tu dari putra ke segambut dia leh stop kat tgh2 lak..lame gile..pas 2 stop lagi antara kuang ke rawang..
WTF!!
aku sampai stsn rawang kul 11.gile arr..

No comments: