October 28, 2009

TARI TIRANA VS SUMPAHAN BUNIAN

every tuesday, mesti berebut dgn mama tv..
aku nk tgk TARI TIRANA, mama nak sambung tgk SUMPAHAN BUNIAN.
sumpahan bunian habis kul 930 tapi tari tirana start kul 9.

aku: ma, dah start dah.kul 9 tu.
mama: nanti la,kang dia nak nyanyi dl lg, sempat tgk cite ni jap..

adoyai, camni la gayanye every single week..huhuhu setiap kali iklan tv3 mst mama cpat2 bkak tv9..even tv ade lg 1 kat ats tp tak clear huhu..bosan..

actually sumpahan bunian pun aku layan gak. best gak.suka tgk nora danish in this drama, so sweet and gentle.tapi geram gak aku tgk elly mazlein dlm cite ni full of gedikness huhu

tari tirana mmg aku layan.. ntah la maybe sbb ni cite teenagers and its involve music, thats y i loike :)
aku suke tgk Chika in this drama, her dancing move really flawless but tirana a bit gedik i guess. but i like both becos both can dance gracefully =)
tapi yg xleh blah nye tirana and chika berebut si neo yg cam mamat bangla tuh
adoyai klu aku, xpandang pn mamat tuh even bdn dia mantap hehe..
aku suke tgk mmbr si neo si ali tu.nampak klaka la mamat tu.leh thn gak hehe dari si neo tuh..
wateva it is mmg credit for all the tari tirana's actors and actress.


No comments: