October 20, 2009

kembali ke rahmatullah..

al -fatihah to rudy sekeluarga atas sekembalinya ibunya ke rahmatullah..

arwah pergi pada 2/10/09 tapi aku baru tau on 14/10/09..kalau rudy sendiri xgtau, aku xkan tau..
arwah meninggal disebabkan batuk berdarah.memang rudy ada cakap kat aku yg mak dia asik sakit2, batuk2,demam..tapi xde la sangka mak dia akan pergi secepat ni..

aku terkilan sebab aku xsempat nak mintak maaf dgn mak dia..aku tau mak dia xberapa suka aku but she was a nice women and i know dia di'suap'kan dgn mcm2 cite tipu n fitnah ttg aku dari pompuan yg xtau malu..that's y dia xsuka dgn aku..tapi aku rase cam aku ade gak wat dia tersinggung..smoga arwah mengampuni and menghalalkan segala makan minum aku selama ni..

aku ingat lagi after aku putus dgn rudy, (disebabkan mak dia) mak dia bermati-matian xnak terima aku lg.
sampaikan arwah pernah anta msg kat aku kate aku ni mengikis duit rudy..aku menangis ms dpt msg tu..sbb aku bkn cam2 and rudy pn tau aku bkn cam2..emm dah la, aku cam mengaibkan arwah lak..dia dah pergi..biarlah dia pergi..aku xsimpan dendam pn pd arwah..tapi aku bharap arwah ampunkan segalanya..

semoga rohnya ditempatkan disisi org yang beriman..AMIN..

2 comments:

nur nabilah syazwani said...

mcm tak percaya even nabilah tak kenal.hmm.al fatihah.

anata said...

emm akak pn xcaye ms rudy gtau akk