October 22, 2009

W.E.D.D.I.N.G

17 OCT 2009

hari ni our officemate aisya bersanding disebelah lelaki plak kat dewan perdana felda.majlis start kul 830 mlm
aku and wani gerak dari office kul 6 pm,jem bkn main lagi nak masuk ke sentul.kul 7 smpi umah shima.
aku n wani tak gosok baju lagi, mak shima yg baik ati volunteer gosokkan baju ktorg.thanx makcik!! :)
aku n wani bersiap kelam kabut and akhirnya ktorg siap,gerak dalam 745 mlm.gerak lak g amik myra n lai.
wah lai bkn main lg vogue,cantik (dia jarang mekap,skali dia mekap, walla) yg lain pn cantik gak.wani n shima pkai baju tunang dorg.aku je pkai baju kurung biasa,yg maniknya aku jahit sndri.hehe

bl sume dh dlm keta,ktorg pn gerak la..leh plak terlajak dari simpang nk masuk dewan 2..pas 2 dorg salahkan aku sbb aku la dorg sesat..padahal dorg yg slh bg direction.

smpi je dewan,ktorg dah segan2 nk masuk sbb zubaida dah msuk dulu..ktorg masuk jela dgn penuh keayuan hehe.ktorg dok sblh table zubaida n suraya.suraya tgk ktorg yg cantik ni mcm xpnh tgk pmpn cantik hehe.

845 mlm..
majlis bermula,pengantin melangkah masuk..stunned with aisyah's beauty tonyte.mula dgn bacaan doa and etc..
marissa yasmin (actress cite jelatang) dok 1 table dgn ktorg.husband dia hensem seyh even dh beruban hehe.lmbt tul nk mkn,ktorg dh la lpr ni..lps persembahan dari penari istana budaya, sesi makan2 bermula.quite good the menu..fav : TAPAI AISKRIM : yummy..

dh lps persandingan, ktorg bergambar la pe lagi..ktorg bgambar dlm dewan b4 gerak kuar.kat luar,gmbr dgn pengantin lak.anyway ktorg (aku,wani,shema,myra n lai) mmg gile bgambar hehe.kat parking pn ktorg bgambar.

dlm kul 10 lbh ktorg gerak balik.tdo umah wani.g uptown danau kota then minum2 kt NZ.dlm kul 3pagi ktorg balik umah wani..

~T.H.E E.N.D~


No comments: