December 28, 2009

zaza & afif

27122009..
another fren of mine got married.
wan nurzawana & mohammad afif diijab kabulkan pada 25122009 di klang..
setelah brp thn tah dorg ni menyulam cinta,akhirnya they got married.
zaza mmg cantik today tapi mekap dia a bit garang.but after all, u still gorgeous.

tema: tradisional pink
tempat: dewan kg seri alam klang

aku kuar awal gak la pagi ni sebab janji dgn ain pukul 945 kat ktm salak south.aku sampai ktm salak south pukul 915pg.
aku texted ain & zana informed aku dah sampai.
zana otw ke kl sentral,ain xreply..
aku tunggu punya tunggu..
ain called.. 'ko kat mn?aku dah kat luar ni.kat bustop'
aku pon berjalan la kuar dari stsn salak south.mn bustop nye?
aku: ain,ko kt mn?
ain: aku kat lrt ni la..kn dkt je dgn ktm
aku: lrt?ko kt stsn mn ni wei?
ain: la kat stsn bdr tasik selatan la.. (dgn xbersalahnye)
aku: woit aku kat stsn salak south la.ko gak yg ckp kt cni
ain: alamak na,aku confius la salak south dgn bts.
aku: ha?! abis 2 ni aku kna g bts lak la..k2 aku call zana jap

aku pon terus naik ke stsn balik.called zana,dia baru naik tren dari kl sentral.aku pon belikan la tiket utk zana ke bts.
antu nye ain!!!
aku sampai je ain dah gelak2..siot tul ko ain..
lepas dah selesai gelak,baru ain start gerak..
sesampainye ktorg kat sana,centre piece yg sepatutnye zaza suruh ktorg buat dah siap huhu..
then we all menuju ke umah yg zaza bersiap
la,xsiap lagi?
zaza dah tunjuk muka bengang sbb pak andam dia lambat,pas2 dgn pengapit dia pon lambat..
zaza pon menceritakan la kebengangan dia..emm susah nye nak wat preparation..
but all i can say is its worth it cos zaza nye wedding nampak organised,pelamin cantik n makanan not bad.

sementara tunggu yg lain2,ktorg pekena cendol dulu..
sempat la catch up dgn zana n ain..byk tul kenangan dulu yg still fresh in our minds..
abis pekena cendol,kotrg g balik umah tu..

tak lama pastu,surinawati (pengapit) tiba..yg lawaknye baju dia agak sendat di bahagian punggung..dia nak duduk pon kena berhati2 takut koyak haha
then syera,syida & her bf, kina pon sampai.
sementara tunggu zaza bersiap,ktorg sembang2,gelak2 and bertanya khabar..
owh how i missed u guys a lot.
dgn surinawati dh 7 thn xjmpe,syera dlm 3 4 thn gak, kinah pon dh 7 thn xjmpe.

ade dua tempat makan: satu kat atas & satu kat bawah.
kat atas,xdpt nak tgk pelamin n pengantin nanti.n aku berkeras dgn ain yg aku nak duduk makan kt bawah.ain kate,tu utk family laki je kot.ain pon mengalah g tanya budak yg jaga goodies,boleh ke mkn kt bwh.nasib baik bdk tu kate boleh..
aku pon dgn senyum lebar aku turun bersama rakan2 ku..

menu: nasi minyak + ayam gorg berempah + kuah dal + ayam masak hitam + acar nenas + tembikai + tapai pulut + air sirap

selesai je ktorg makan,pengantin still tak turun2 lagi..tapi ktorg still tunggu gak hehe.sampai la pengantin sampai,pengantin makan beradap, then pengantin potong pulut kuning and then sesi bergambar,baru la ktorg blah hehe..


♥ kami yg terawal tiba ♥

♥ surinawati♥kina♥zana♥syera♥me♥

♥ gewdikness ♥

me n syida~lame gile xjmpe


♥ sgt dis pelamin.cantik!


all wore pink!! luv ya all


pinkly ♥♥

there goes the brides


tersengih kebahagiaan zaza


zawana amat cantik ♥♥
 
zaza gelojoh hehe


us in pink!! ♥♥♥

was really happy cos dpt reunited wit old fella..
even though at first ade sedikit ketensenan berlaku antara ktorg..
just imagine,ur fren kawen skali je kot..xkn la xleh nk follow the theme ~pink
jgn la sbb ko xsuke pink,ko nk let ur fren down kn..ain yg lagi boyish dari ko pon pkai pink.sanggup beli baju awal2 lagi..name member,sporting la..
ni boleh plak bile sampai je kat kenduri tu,nampak org yang xpakai pink,kecoh..'ade je yg tak pakai pink!'
adoyai,ko 2 antara member zawana yg rapat,so ikut je la..its her day rite..
dah la tu nak kecoh2 kat fb yg dia cancelled all the appoinment just becos of zaza's wedding.
u shud do dat for ur bestie!! aku pon cancel sume plan for zaza's big day kot..
grow up la babe..

2 comments:

wan nur zawana said...

wah~~~ terharunya!!! thanks neenaa!!!

anata said...

ur most welcome darl :D