December 24, 2009

AVATAR



avatar movie was awesome!!
plus watched along with all my colleagues..
our movie started at 845 pm yesterday.
just imagine,started 845 pm and finished at around 1130 pm and working on thursday
hayoo mmg gilo..
but i enjoyed the movie.storyline best,gambar dia mmg awesome la.klau 3D mesti lagi syiok..
dlm panggung aku duduk antara shema n halme.
shema btol2 layan muvie 2 smpi aku hulur mknan pon dia xnk so aku n emy je la dok ngup ngap smbl nonton JAKE SCULLY yg hensem tapi cacat tuh..aku dgn emy dok gaduh Jake ni cacat betol2 ke just camera trick je..shema mls layan hehe
tapi emy mmg btol2 lapar..
just imagine..
hotdog, jagung cup, nugget 5 pieces and air mineral and my popcorn pon dia sebat
mmg hantu mkn tul mamat tuh..
rmai gak bebudak contact centre yg tgk..
ala tp xdapat nk amik gmbr reramai..ktorg naik GSC pon dah kul 830..
sumenye sbb tgh layan sale hehe..
shema smpt beli sandal for her fiance and aku bli 1/2 dozen Big Apple Donut for my family especially for abah cos nak rasuah abah amik aku hehe

anyway,mmg enjoy abis..bl dah kuar,terpancar kepuasan di wajah setiap penonton hehe..tapi agak kebas punggong sbb lame gile,dah cam tgk hindustan..

aku sampai umah kul 1 am.biase la abah drove mmg agak slow hehe..
balik lap2 badan,cuci muka,gosok gigi then trus tdo..nasib baik aku dah swap shift dgn kak lina masuk kul 930..

No comments: