August 25, 2011

tidak ku sangka (^.^)

hari selasa hari tu, aku berbuka dengan bebudak ECC yang gylo {ira,kimie,dave,rezza,zeety,zamry,jayley,apeq,nadia,izam,aan,apiz,eddy and sue} kat Flamming Steamboat kat Danau...biase la bila dengan bebudak gylo ni memang gylo hehehe..but somehow mood aku tak berapa okay hari tu..sangat2 mental breakdown..tapi thanx to izam yang tau kenapa aku moody, and he tried to cheer me up.. agak lambat sikit baru aku boleh tersenyum dan bergelak ketawa dengan dorang.sampai apeq banyak kali tegur muka aku masam giler.

bila aku dah okay sikit,aku borak2 n bergelak ketawa dengan dorang...

pastu kebetulan rezza ade kat situ,aku pun tanya la pasal kad kahwin handmade yang aku buat tu....(ada typo pada tarikh Islam.bukan salah sikit2,salah semua terus date tu!) rezza cakap takpe,nevermind...aku suggest la bagi je kat orang,orang tak perasan kot..tapi rezza cakap,dia nak bagi kat VIP,orang2 lamo,particular sikit.. seriously,rasa bersalah tu masih menebal...

tapi tapi tapi...izam pula memberi perkhabaran gembira dengan mengatakan kad tu cantik giler!!! {^.^} aku pulak buat muka (O.o) biar betul izam ni puji aku camtu sekali...ke perli? izam cerita lagi,kakak2 kat ECC ramai yang puji kad tu sangat cantik. hmmpphhhh hidung ku kembang kempis kembang kempis hehehe

okaylah,aku letak la gambar kad kahwin rezza tu kat sini ye...


kad beserta sampul nya

cover kad kahwin

tadaaaa

1 comment:

Wanita2u said...

Tumpang lalu jap ya. :)

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :) Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html