August 22, 2011

aku tidak bersalah!

haaa kemain title entry hehe..cerita ni sebenarnya dah basi sebab minggu lepas nye cerita tapi disebabkan aku dok menepek kat site minggu lepas so tak dapat la nak update..

cerita nya bermula di pagi isni yang hening..aku bergegas ke workstation sebab nak taip minute meeting yang perlu diedarkan pagi tu jugak. so aku pun duduk la atas kerusi merah highback itu..tiba-tiba.....aku terasa seperti kerusi tu makin menurun,menurun.aku bangun. 'eh ko ni dah kenapa kerusi?' lepas tu aku duduk balik...tiba-tiba....
PRAKKKK patah kaki kerusi aku tu. kak shue dalam bilik meluru keluar,si amir pun berlari-lari mak keluar bilik. pastu korang pun tau apa jadi...dorang bantai gelak kan aku!!! hampeh tul.si amir ni la bapak kuat nya gelakkan aku (-_-") aku tak de la jatuh tergolek sebab aku sempat bangun masa kerusi tu patah.kalau tak mesti lagi kuat si amir tu gelak.

aku tak bersalah!!!! bukan aku punca nya..aku dah seminggu tak duduk kat kerusi tu...

aku tak bersalah!!!

No comments: