August 15, 2011

impian tak tercapai... (T_T)

  • nak berbaju raya sama kaler this year... (purple)
  • nak panjat broga hill together gether
  • nak naik basikal pusing-pusing kat putrajaya
  • nak lepak kat Tasik Pullman yang best je tu..
  • pergi makan kat FullHouse Cafe
  • pergi Genting sesama
  • lepaking together gether and makan ice cream banyak2
  • lots more yang kitorang selalu bercerita masa dalam kereta,lepak makan etc...

ini adalah sedikit sebanyak dari listing impian yang bakal tak tercapai...sebab apa?sebab mungkin lepas ni aku tak dapat jumpa dia lagi...or mungkin aku akan dilupakan... (berdoa agar tidak sesekali dilupakan)

sekarang ni dah nampak garis-garis kejauhan yang aku tak faham kenapa and i'm crying hard inside to know what it is...aku sangat sedih bila semua ni jadi...semua jadi bila aku baru nak start happy2 dengan dia balik,aku baru nak start percaya dia balik.....

aku tahu dia ada super duper big problem tapi....emmm ntah la,orang tau dia ada alasan dia yang tersendiri..tapi orang harap bukan alasan dia tak sayang orang lagi... (T_T)