June 11, 2011

May has treated me well

akhirnya aku dapat juga mood dan masa nak update blog aku yang dah mula bersawang...
haaa hari tu aku cakap nak blog pasal last month kan heheheh

well macam yang aku dah war-warkan sebelum ni, besday aku bulan Mei.
kalau nak compare tahun lepas dengan tahun ni,banyak lagi tahun lepas punya hadiah yang aku dapat tapi tapi tapi tahun ni lebih bermakna sebabnya i've been showered with love love love and love...

macam biasa la mesti ada family dinner punya hehe...makan pizza kat wangsa maju..ingat memula nak gi tengok wayang tapi punuh seyh,maklumlah cuti umum...


gambar teruja tengok kek + aiskrim.tapi sebenarnya tengah pikir camne nak habiskan sebab dah kenyang hehe

okay itu dengan family......dengan KG pulak....tak celebrate pun hehehe
cumanya macam tahun lepas,dia adalah orang pertama yang wish...dia called dan nyanyi untuk aku...of kos la aku tacing hehehe... dan aku ingatkan dia takde bagi hadiah,yela aku pun paham keadaan dia di tengah bulan...tapi rupanya ada gak (^_^) hadiah dia alamak tak amik gambar hehe...seekor sibu2 atau pepatung magnet berwarna hijau...dia cakap dengan aku,dia tak beli kaler purple sebab dia nak aku simpan kaler faveret dia,hijau (^.^) haaa sebenarnya sebelum dia bagi hadiah tu,aku pernah mimpi yang dia bagi aku hadiah kaler hijau gak dan ayatnya adalah sama...haaa camne tu hehehe i sayang u lebih la (^.^) dan dan dan hadiah yang memang takkan aku lupakan adalah dia berusaha dan berjaya mengikutku ke langkawi bersama kesayangan yang lain...walaupun takde celebration di langkawi, aku anggap itu hadiah paling best sebab dia dapat gak pergi langkawi dengan aku (^.^) kesanggupan dia menempuh 4 hari bersama dan juga kawan2 ku yang dia tak pernah kenal adalah sangat bermakna...


lagi pe lagi yang berlaku bulan 5 ea..ha for the first time aku pergi jejakkan kaki ke Perlis Indera Kayangan (^.^) best best best...dah la pergi perlis lepas besday aku hehehe owh ye lupa lak,besday aku adalah sama dengan sultan perlis dan tahun ni cuti umum sekali dengan wesak day hehehe
lepas balik dari perlis terus ke trolak pula....untuk berkursus selama 3 hari...

see, may treated me well...i know you love me May (^.^) syukur alhamdulillah...

No comments: