June 25, 2011

this is not the end....

tak tau dari mana nak mulakan...
agaknya cukup terang dan jelas bila aku katakan aku penat..
aku penat dengan segala kepahitan yang perlu aku telan...aku bukan give up..tapi aku take a break..
aku percaya kepada takdir Allah...sekiranya dia memang tertulis untukku, takkan ke mana kan (^.^)

aku takkan boleh membenci orang yang kusayangi...
aku takkan boleh melupakan semua kenangan yang masih segar dalam ingatan...

sekarang ini.....i really miss him..Allah je yang tahu perasaan aku kala ni..
mana-mana aku pergi ada je benda yang buat aku teringat dia..
i miss your smell...
i miss your cheekiness
i miss your laugh..
i miss you smile..

owh shoot,i cant continue blogging bout this...aku dah start nak nanges...
apa2 pun aku harap, dan berdoa dia adalah untukku...aku harap dia akan setelkan problem dia yang 1 tu..aku harap dia akan kembali padaku tanpa ada insan lain dihatinya...
i'll wait for you......

please take your time to settle that problem....but please dont take forever....

No comments: