April 25, 2011

what can i say ♥♥♥♥

aku memang dah lama kepingin nak gi I-City...ala yang banyak2 lampu kat shah alam tu..
yela,orang lain semua dah pergi...aku je tak pergi2 lagi huhu

aku of kos la nak pergi dengan KG ^_^ dan sabtu baru ni ianya dimakbulkan setelah beberapa percubaan asyik gagal disebabkan hujan huhu..

okay first,nak cerita best coincidence hehe..camni, aku pakai tshirt Guess hitam (yang aku beli kat bandung je).memula aku terasa macam nak pakai tshirt putih Burberry tapi baju tu tak kering lagi so aku pakai tshirt Guess tu.bila aku sampai untuk jumpa dia, dia tak siap2 lagi.bila aku call,dia cakap tengah cari tshirt putih Burberry yang aku beli untuk dia tu. (tshirt tu design sama dengan aku). last-last dia tak jumpa tshirt putih tu,dia pakai tshirt Guess yang aku belikan untuk dia gak. ^_^ aku suka tengok dia pakai tshirt tu,kehenseman terserlah hehe..pastu dia cakap aku tiru dia,dia pakai tshirt Guess,aku pun nak pakai gak hehe..dalam hati aku,macam ada makna je kebetulan ni hehe..aku pun mula-mula nak pakai tshirt Burberry gak..bila aku cerita kat dia, dia cakap,kita memang sehati sejiwa la hehe okay aku menyengih je..

secondly,nak cerita pasal I-City. okay aku dah pergi dan tak de mende yang super best,cuma lampu2 yang buat aku teruja hehe..kitorang takde pun gambar berdua sebab takde orang nak tangkapkan huhu..so gambar aku sorang je la yang ada.. -_-

masa kat situ,terserempak dengan Janna n hubby n anak2 dia hehe..kantoi aku dengan KG hehe..lepas tu jenjalan lagi,terserempak pulak dengan si Hajar..senyum simpul hajar tengok aku dengan KG. (-_-") asal semua orang nak terserempak ni huhu..tapi pape pun,aku memang enjoy keluar dengan dia..he always know how to  make me smile ^__________^ ♥♥♥♥♥♥

*can i claim you as MINE?*

No comments: