April 14, 2011

Fantasi Perkahwinan

haaa jangan salah anggap akan title itu ye.. bukan fantasi tentang alam perkahwinan dikala malam ye...teeeett

bukan fantasi apa pun..hari tu entah macam mana sebelum nak tidur aku boleh terberangan macam mana konsep majlis perkahwinan aku nanti huhuhu..tiba-tiba*

lepas tu esok nya aku borak2 la dengan wawa pasal ni. dia bantai gelak kat aku (-_-) yela, aku tau la aku bukan ada calon untuk kahwin dalam masa terdekat ni kan huh!

okay berbalik kepada fantasi aku hehe..aku cakap dengan wawa yang kalau boleh aku nak kebanyakan benda untuk majlis aku nanti adalah DIY. aku memang suka buat benda-benda handmade ni. kalau boleh aku nak buat kad kahwin sendiri yang of course la exclusive tapi untuk VVIP (families n friends yang rapat saja) kalau semua kemungkinan besar aku akan pengsan sepuluh hari lepas semua siap.

aku rasa aku nak buat sendiri kad kawen, goodies, bunga telur, podium flowers, mini pelamin, center piece, my goodness banyak nye benda nak kena buat..



ish banyak la lagi hahaha...tapi bila date nak kawen nya tak tau la lagi..calon pun takde lagi ni ha..
keep on dreaming nina!

No comments: