April 9, 2011

amanlah kau disana..

akhirnya setelah 2 minggu tidak sedarkan diri akibat serangan stroke, seorang hamba Allah, Mohd Yunus Bin Abdullah telah kembali ke rahmatullah pada 4/4/2011 pada jam 7.40 malam. Kami sekeluarga bergegas balik dari KL ke Terengganu malam tu jugak lepas cikde informed berita ni.
aku, walaupun kepenatan baru sampai rumah dari office, bergegas kemas baju and ambil adik2 aku kat KL Sentral. then aku sorang je yang drove sampai Terengganu sebab abah bukan nampak sangat malam2.
we all sampai sana pukul 5 pagi. terus check in hotel, dan aku gedebush tidur. bukan tak nak duduk kat rumah atuk tapi orang ramai so nanti tak dapat nak tidur.
jadilah dapat tidur 2jam je recover balik keletihan yang teramat.drove 6 jam! sesampai je kitorang kat rumah atuk, atuk sedang dimandikan oleh cucu-cucunya. adik2 aku pun join sama berbakti kepada atuknya buat ke sekian kali.
alhamdulillah aku berbangga dengan sepupu-sepupu lelaki dan juga adik-adik ku sebab dorang mandikan,tolong kapankan dan angkat keranda turun dari rumah.mereka memang berjasa kepada arwah atuk yang disayangi.
alhamdulillah, jenazah selamat dikebumikan dengan lancar dan cepat.
amanlah hendaknya atuk di sana.....

AL-FATIHAH

No comments: