August 14, 2010

yang diidamkan tiba..

akhirnya....
blackberry didalam tanganku..hehe

terkejut kejap tadi masa kat sg wang sebab harga Bb naik compared to last week aku pergi survey.dorang cakap pasal pe tah tadi,aku pon tak ingat dah.

yang bestnya,aku n kawanku reza,amik BB Bold 9700 White Pearl yang sama hehe tetiba lak nampak smart yang putih..

ha ni nak cerita gelagat reza..

memula janji nak beli sesama hari ahad ni..tapi tadi reza call ajak beli harini gak lepas kerja sebab dia takut dia habiskan duit. aku pon ikutkan je la.lepas buke tadi terus ke sg wang. reza,bila dah beli je Bb,masa dalam kereta, dia teruja habis la hehe..pantang dengar Bb berbunyi,dia pun keluarkan bunyi hehe tapi yang bunyi tu bkn dia punya,izam punya..excited giler dia hehe pastu dok sengih2 masa izam settingkan dia punya bb hehe..

hehe apa2 pun,masa berbuka tadi memang best..dapat kumpul n berbuke dengan bebudak ECC dan bergelak ketawa hehe..

nota kaki:congrats to izam,payid,reza,kak ezlin,kak nore,anne,kak intan.. :)) ye saya tau kalau saya tunggu saya akan terima yang sama..tapi mungkin ini rezeki saya..

No comments: