August 10, 2010

ia datang kembali membawa seribu keberkatan

esok insyallah semua umat Islam seantero dunia akan menyambut bulan Ramadan Al-Mubarak.
aku tak terkecuali la ye..
excited dan terharu jugak la sebab nak puasa lagi (sebenarnya rasa aik sekejapnya dah puasa balik)
hopefully this year tak banyak hari yang 'bulan mengambang'.

bercakap pasal bulan puasa ni, mengingatkan aku kepada juadah-juadah berbuka yang amat meliurkan huhu
belum lagi puasa, dah pikir juadah berbuka..sabar nina sabar..

antara juadah wajib yang ada ketika aku dan family nak berbuka adalah:

1) murtabak

2) popia basah

3) air tebu

dan bermacam-macam lagi la..biasa la nafsu bila time tengah lapar, semua benda nak makan.pendek kata air dalam iklan soya pun sedap. tapi kena la tahankan nafsu tu kan hehe kita buat dia..

sempena ramadan yang bakal tiba ni, saya seperti nama dalam i/c ingin meminta ampun dan maaf atas segala keterlanjuran dari segala segi kepada semua kengkawan yang baca blog saya ini :D dan juga minta dihalalkan makan dan minum ye..

nota kaki:kekenyangan baru lepas makan nasi tomato + ayam masak merah+ kuah dalca + jelatah+buah tembikai+air sirap kawin+ daging masak hitam..mak aii banyaknya hehe

No comments: